Aplicatie Mobila- help desk

Aplicație Mobilă

Schimbarea statusului, schimbarea responsabilității, adăugarea de comentarii publice și private, atașarea de fișiere sau fotografii direct din camera telefonului la aplicație, precum și stabilirea costurilor operațiilor, pieselor și înregistrarea de noi cereri. Doar cu un smartphone.

Atenție la detaliile importante

Toate informațiile necesare despre aplicație, client și modul său de operare vă permit să luați deciziile corecte, iar listele de verificare pentru aplicații și echipamente vă vor reaminti să efectuați acțiunile necesare.

Fii mereu la curent !

Nu rata nicio solicitare sau comentariu important din partea clienților.

  • NOTIFICĂRI – Cu aplicația mobilă, nu veți rata niciun eveniment important, putând să folosiți aplicația chiar și fără internet
  • MODUL OFFLINE – Oferă posibilitatea de a programa intervenții, chiar dacă nu există conexiune la internet
  • CODURI ȘI FILTRE QR – Citiți codurile QR și înregistrați cererile „din mers”. Sincronizați QR-ul cu interfața web, astfel încât să fiți mereu la curent și să nu pierdeți nicio informație.

Monitorizați echipele și stabiliți trasee optime

 

Planificați ruta către un client sau un serviciu direct din aplicație.

 

Sunați clientul cu un simplu click pentru a stabili detaliile, iar sistemul va înregistra timpul petrecut pentru soluționarea sarcinii.