Beneficiază de instrumente puternice de automatizare pentru procesarea tuturor intrărilor. Uitați de Excel și E-mail.
Utilizați modalități moderne pentru înregistrarea și evidența lucrarilor, comenzilor si servisare a echipamentelor.dvs.
Servicii moderne de asistență care vă permit să gestionați online cererile clienților, să planificați programul angajaților, să distribuiți sarcinile într-un mod optim, ținând cont de locația contractantului și adresa solicitantului precum și să asigurați un flux optim al volumului de muncă.
Automatizare sacinilor pentru fiecare agent alocat la client/echipament/locatie
Cu OkDesk aveți toate lucrarile la doar un click distanță. Nu ratați nicio cerere datorata modificarii programului de lucru sau monitorizarea precisa a echipamentelor . Țineți evidența și automatizați lucrările planificate, monitorizați implementarea acestora și distribuiți sarcinile pentru angajații dvs. !
Sunteți plecat în călătorii, întâlniri sau pe drum? Nici o problema!
O aplicație mobilă complet funcțională cu liste de verificare vă permite dvs. să fiți mereu în contact, indiferent de unde vă aflați. Planificați în avans proiectele, monitorizați starea tuturor proiectelor, cât și starea angajaților in permanență.
Soluția OkDesk are tot ce ai nevoie pentru controlul operațional, identificarea problemelor și luarea deciziilor strategice. Planificați lucrarile si comenzile din timp, recompensați angajații, optimizați programul de lucru și identificați contractele de servicii neprofitabile!
Creați ierarhia secțiunilor dorite și adăugați articole. Separați accesul la articole: pentru clienți sau pentru angajații companiei.
Adaptați OkDesk la cerințele dvs. foarte simplu. Adăugați tipuri de aplicații, status-uri și atribute suplimentare pentru fiecare tip de aplicatie, lucrare sau comanda.
Noi înțelegem că fiecare organizație este unică și, prin urmare, vă oferim posibilitatea de a adapta OkDesk la nevoile dvs. Puteți astfel să adăugați noi sarcini, configurați un set de etape pentru a le duce la bun sfârșit, setați atribute și reguli suplimentare pentru completarea acestora. Orice proces și orice informație va fi întotdeauna la îndemână!