Loading...

Evidenta aplicatiilor si baza de date

CRM modern si intuitiv

Beneficiază de instrumente puternice de automatizare pentru procesarea tuturor intrărilor. Uitați de Excel și E-mail. Utilizați modalități moderne pentru înregistrarea și evidența aplicațiilor dvs.

Servicii de asistență, planificare și gestionare: 3 în 1

Raspuns instant online sau offline la orice solicitare

 


Servicii moderne de asistență care vă permit să gestionați online cererile clienților, să planificați programul angajaților, să distribuiți sarcinile într-un mod optim, ținând cont de locația contractantului și adresa solicitantului precum și să asigurați un flux optim al volumului de muncă.

  • PROGRAMUL DE LUCRU – Faceți astfel incât munca să fie ușoară. Personalizați lista de aplicații pentru dvs.: determinați setul de câmpuri de care aveți nevoie, setați filtre importante, salvați trimiteri rapide, găsiți informațiile necesare cu un simplu click.
  • PLANIFICAREA COMENZILOR – Planificați lucrările, aplicațiile repetate și PPR. Repartizați sarcinile ținând cont de volumul de muncă al angajaților.
  • AUTOMATIZAREA SARCINILOR – Distribuiți aplicațiile „din mers” către cel mai apropiat angajat, ținând cont de starea și volumul de muncă al acestuia. Planificați proiectele din timp. Toate acestea permit reducerea bugetelor pentru logistică și creșterea numărului de proiecte finalizate.

Evidența comenzilor. Automatizarea sarcinilor

Evidenta comnzilor pe client, implicit pentru fiecare echipament.

Automatizare sacinilor pentru fiecare agent alocat la client/echipament/locatie

 


Cu OkDesk aveți toate proiectele la doar un click distanță. Nu ratați nicio cerere sau modificare a programului de lucru sau echipamentului dvs. Țineți evidența și automatizați lucrările planificate, monitorizați implementarea acestora și distribuiți sarcinile pentru angajații dvs. !

Aplicație mobilă

Sunteți plecat în călătorii, întâlniri sau pe drum? Nici o problema!
O aplicație mobilă complet funcțională cu liste de verificare vă permite dvs. să fiți mereu în contact, indiferent de unde vă aflați. Planificați în avans proiectele, monitorizați starea tuturor proiectelor, cât și starea angajaților in permanență.

Rapoarte de activitate ale afacerii. Integrare cu sisteme BI

Soluția OkDesk are tot ce ai nevoie pentru controlul operațional, identificarea problemelor și luarea deciziilor strategice. Planificați proiectele din timp, recompensați angajații, optimizați programul de lucru și identificați contractele de servicii neprofitabile!

  • DASHBOARD ȘI RAPOARTE – Monitorizează toate proiectele, crează rapoarte despre implementarea aplicațiilor, vă oferă control asupra sarcinilor. Analizați progresul sarcinilor și monitorizați implementarea KPI.
  • INTEGRARE CU SISTEME BI – OkDesk beneficiază de integrarea cu sisteme BI. Pentru Microsoft Power BI există șabloane de raport pregătite. Optimizați performanțele firmei dvs. !
  • INDICI DE PERFORMANȚĂ – Benchmarking vă permite să comparați KPI firmei cu cele din industrie și să luați acțiunile necesare pentru a îmbunătăți situația. O privire obiectivă asupra performanței companiei dvs. !

Bază de date pentru angajați și clienți

Creați ierarhia secțiunilor dorite și adăugați articole. Separați accesul la articole: pentru clienți sau pentru angajații companiei.

Funcții de automatizare


 

Adaptați OkDesk la cerințele dvs. foarte simplu. Adăugați tipuri de aplicații, status-uri și atribute suplimentare.

Noi înțelegem că fiecare organizație este unică și, prin urmare, vă oferim posibilitatea de a adapta OkDesk la nevoile dvs. Puteți astfel să adăugați noi sarcini, configurați un set de etape pentru a le duce la bun sfârșit, setați atribute și reguli suplimentare pentru completarea acestora. Orice proces și orice informație va fi întotdeauna la îndemână!