Portal clienti

Portal pentru clienți

 

Puteți crește gradul de încredere în compania dvs., oferind clienților instrumente moderne de comunicare a solicitărilor.

Înregistrarea și controlul cererilor

 

  • INDEPENDENȚA APLICAȚIILOR – Oferă tuturor persoanelor posibilitatea de a înregistra independent cererile și de a urmări progresul acestora
  • EVALUAREA SARCINILOR – Clienții confirmă implementarea sarcinilor și evaluează calitatea muncii efectuate
  • UȘOR DE INTERACȚIONAT – Comunicarea la un nivel nou. Atrageți atenția clienților asupra întrebărilor care sunt importante pentru dvs. și obțineți răspunsuri rapid

Acces personalizat

 

Se poate filtra nivelul de acces pentru clienți: numai aplicații personale sau aplicații ale întregii companii.

Se poate configura un nivel de acces doar la rapoartele necesare din portalul clienți.

Personalizarea portalului companiei în funcție de identitatea vizuală

 

Personalizați logo-ul, identitatea corporativă și culorile astfel încât designul să fie ferm asociat identității firmei dvs. !