Gestionează toate solicitările, într-un singur loc. OkDesk îți oferă posibilitatea de a înregistra toate aplicațiile și sarcinile în cel mai convenabil mod, astfel încât să nu se piardă nici una !
Oferiți clienților cele mai moderne și convenabile instrumente pentru înregistrarea solicitărilor, economisind astfel timp. Creați un token(cod) pentru telefon în numai două click-uri și obțineți acces într-o aplicație mobilă cu toate detaliile despre solicitare.
Uitați de analiza manuală și trimiterea e-mailurilor. Configurați înregistrarea automată a aplicațiilor din mai multe conturi de e-mail în 20 de secunde. OkDesk vă va ajută să creați automat noi contacte pentru adrese necunoscute și să asociați e-mailul cu domeniul companiei dvs. !
Oferiți tuturor persoanelor de contact posibilitatea de a înregistra în mod independent cererile și de a urmări progresul executării acestora în portalul de clienți, configurat în funcție de identitatea companiei dvs.
Configurați un formular de feedback în OkDesk în doar 30 de secunde și adăugați-l pe site-ul companiei. Acum nu veți rata nicio solicitare!
Internetul și transformarea digitală au făcut din smartphone-uri unul dintre instrumentele cheie pentru lucrul de astăzi.
Cu aplicația mobilă, clienții dvs. vor putea înregistra aplicații în orice moment, inclusiv prin voce. Monitorizarea progresului solicitărilor, adăugarea de comentarii, atașarea fișierelor și capturilor de ecran, evaluarea activității, toate acestea și multe altele la îndemană permanent cu soluția OkDesk.
OkDesk a dezvoltat capabilități de integrare (API) ce vă permit cu ușurință să înregistrați aplicații, de la servicii de mesagerie instant de exemplu, până la sisteme CRM.