Loading...

Suport Multicanal

Suport Multicanal

Gestionează toate solicitările, într-un singur loc. OkDesk îți oferă posibilitatea de a înregistra toate aplicațiile și sarcinile în cel mai convenabil mod, astfel încât să nu se piardă nici una !

Integrare cu telefoane SIP

 

Oferiți clienților cele mai moderne și convenabile instrumente pentru înregistrarea solicitărilor, economisind astfel timp. Creați un token(cod) pentru telefon în numai două click-uri și obțineți acces într-o aplicație mobilă cu toate detaliile despre solicitare.

  • ÎNREGISTRAREA AUTOMATĂ A CERERILOR – Toate mesajele trimise către sistem vor fi înregistrate automat inclusiv cu fotografii atașate. Solicitantul va fi notificat automat prin numărul de telefon sau prin contul de e-mail.
  • NOTIFICARE DE COMENTARII – Lista de aplicații deschise este disponibilă atât pentru vizualizare, cât și pentru adăugarea de comentarii. Solicitantul va primi o notificare a fiecărui comentariu adăugat direct prin intermediul e-mailului sau SMS.
  • SUPORT DE CALITATE – Clienții pot confirma execuția sarcinilor direct în e-mail și pot adaugă comentarii ulterior. Obținerea feedback-ului nu a fost niciodată atât de ușoară.

Integrare e-mail

 

Uitați de analiza manuală și trimiterea e-mailurilor. Configurați înregistrarea automată a aplicațiilor din mai multe conturi de e-mail în 20 de secunde. OkDesk vă va ajută să creați automat noi contacte pentru adrese necunoscute și să asociați e-mailul cu domeniul companiei dvs. !

Portal pentru clienți

 

Oferiți tuturor persoanelor de contact posibilitatea de a înregistra în mod independent cererile și de a urmări progresul executării acestora în portalul de clienți, configurat în funcție de identitatea companiei dvs.

Formular web personalizat

 

Configurați un formular de feedback în OkDesk în doar 30 de secunde și adăugați-l pe site-ul companiei. Acum nu veți rata nicio solicitare!

 

Aplicație mobilă

 

Internetul și transformarea digitală au făcut din smartphone-uri unul dintre instrumentele cheie pentru lucrul de astăzi.

Cu aplicația mobilă, clienții dvs. vor putea înregistra aplicații în orice moment, inclusiv prin voce. Monitorizarea progresului solicitărilor, adăugarea de comentarii, atașarea fișierelor și capturilor de ecran, evaluarea activității, toate acestea și multe altele la îndemană permanent cu soluția OkDesk.

Integrare cu sisteme externe

 

OkDesk a dezvoltat capabilități de integrare (API) ce vă permit cu ușurință să înregistrați aplicații, de la servicii de mesagerie instant de exemplu, până la sisteme CRM.